Bestellen en bezorgen

Gemakkelijk winkelen en bestellen
Via het keuzemenu in onze webshop kunt u gemakkelijk kiezen voor jongens- of meisjeskleding en babyjongens- en meidenkelding. Daarna kunt u in het menu uw keuze verfijnen op collectie, soort, merk.

Telefonische ondersteuning
Wij helpen u graag verder met problemen en ondersteuning van het bestelproces. Van inloggen als nieuwe klant tot en met het betaalmoment op de site. Ook kunnen wij u via de telefoon helpen met het maken van uw keuze. We kijken dan tegelijkertijd met u mee op de site om de beste keuze te maken. U kunt ons bellen op dinsdag t/m vrijdag tussen 09:30 uur tot 17:30 uur op +31 (0)77-3075618

Verzending:
Artikelen worden verzonden via DHL als de betaling ontvangen is. Binnen Nederland worden alle bestellingen verstuurd voor een vast bedrag van € 3,95. Bestellingen binnen Nederland met een orderbedrag boven de € 99,- en met kortingen lager dan 60% worden gratis naar u verstuurd en zijn altijd via een verzendbewijs te volgen.

Bestellingen naar België zullen 12,75 bedragen

Retour
Artikelen kunnen binnen 8 dagen na ontvangst van bestelling geretourneerd worden. Retour sturen is voor eigen rekening.

Artikelen met een korting van 40% of hoger kunnen niet meer retour gestuurd worden.

U mag artikelen retour sturen naar:
District 77
Markt 133
5981AA Panningen

Zorg er alsjeblieft voor dat de artikelen die u retourneert aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • De artikelen zijn voorzien van de originele labels.
  • De artikelen dienen compleet te zijn, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding zoals u dat in de winkel zou doen, zien wij natuurlijk niet als gebruikt).

Indien u artikelen binnen de gestelde termijn retourneert, krijgt u het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.

Het artikel dat ik geleverd heb gekregen is niet het juiste!?
Mocht het voorkomen dat wij u een verkeerd artikel leveren, dan verzoeken wij u een e-mail naar info@district77.nl te sturen met daarin uw webshop-ordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan z.s.m. voor een oplossing zorgen.  

Ik heb een beschadigd of incompleet artikel ontvangen. Wat nu?
Ondanks dat wij ons uiterste best doen om elke bestelling netjes en compleet te leveren, kan het toch gebeuren dat er iets mis is met de bestelling.

Mocht het voorkomen dat wij u een beschadigd of incompleet artikel leveren, dan verzoeken wij u zo snel mogelijk een e-mail (het liefst met foto van de klacht) naar info@district77.nl te sturen, met daarin uw webshop-ordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan z.s.m. voor een oplossing zorgen.